Slappdaag! Första sommarlovsdagen!

Hoj!
Idag hade jag värsta slappdagen!
Jag var tyvärr tvungen att sitta hemma men syrran heela dagen idag.
Så jävla tråkigt.
Men imorrn ska jag o Natta träffa Arvid!
:D
LÄÄNGTAAR!
Men idaag så slappa jag heela tiden.
Satt vid datan bara.
Låg i min säng.
O kolla på tv.
Har också lagat mat.
Inge mer.
Värsta booringdagen.
Nu sitter jag o snackar med Natta via mobil.
Vi har typ inte så mkt att snacka om igentligen. -.-'
Nu lägger jag på utan att  säga "Hej då".
Neeej!
Jag bara driver XD
Jag har bara tråigt så jag skriver massa...
...KÖNSSJUKDOMMAR!...
...massa...
...KORV!...
...massa...
...TULPANER!...
...massa...
...HUNDRALAPPAR!...
...massa...
...SKIT!
Så.
Det var så det hette jaa.


Idag så fyller en av mina närmaste vänner år.
Hon hetter Nellie Kramkanin!
Hon e min lilla Kramis tjej!
Grattis på femtonårsdagen!
Du får visa mig din lolita klänning som du har fått!
Ha en fortsätt trevlig födelsedag.

Bye Everybody!!!
KISS AND HUGS!

P.S.
Saknar Arvid jätte mkt.
Har tyvärr fått en ful o äcklig finne som måste vara borta IMORRN!
Nån som har ett tips om hur man tar bort finnar SUPERSNABBT!!!???


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

klämma!

2009-06-10 @ 20:05:31
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Wic@

Har också haft tråkigt idag... Ehe ^^' Om det hjälper...

Jag har också en massa i ansiktet...

(Syns ju klart)

Jag har tyvörr ingen hjälp =(

2009-06-10 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0