Puss på PANNAN!

Hej!
Jag har hafft fullt upp!
Förlååt att jag inte har skrivit nått!
Men nu börjar vi om.

Torsdagen 5/6

Hej!!!
Idaag har jag varit med ARVID!.. o Natta.
Gud vad kul vi hade!
Ok, vi tar det från början.
Först så skulle vi träffas kl 15.00 vid t-centralen.
Arvid som också tog med sig Herr Eldar skickade ett sms till Natta där det stod att dem redan var där.
Smset kom kl 14.20.
Innan hade vi frågat dem när de slutade och då så hade de svarat 14.20.
KAN DE TELEPORTERA SIG FRAM O TBK ELLER???
Så vi satt där på t-banan o bara.. WTF!?
När vi äntligen kom fram till t-c så var det massa gymnasie firanden o skit.
Jaja..
Folk stod iaf fulla på lastbilar o typ skrek hela tiden.
Och överallt var det "dunk dunk!" ljud osv.
Så vi hittade inte dem men tillslut så såg vi dem. XD
Då stack vi till en musikaffär i Gamla Stan.
Hehe...
Efter ett tag så gick vi till Sci-Fi o Eldar typ bajsade på typ allt där XD
Sen så skulle vi hitta energy drinks (Eldars ideé)
Då stack vi nån stans o hängde XD
Arvid lyssnar på Genesis :D
De e ganska bra men jag föredrar P!nk just nu.
Hehe...
Sen så skulle vi till Fred.
En pervers affro kille som Arvid o Herr Eldar känner.
Men Herr Eldar ändrade sig på väg till Fred o gick på en buss o stack hem.
Bajsungee!
Då stack vi till en klätterställning XD
o typ snacka..
Hehe!
Det var skitkul!
Sen så var Arvid jätte gullig o sms köppte en tunnelbane biljett till mig.
Pendeltåget var för bajs så vi tog bussen.
Sen t-banan till v-by
Pallats var som skiit så vi stack till vällinge hus!
O vi åt GLASS!
Vi stack till väntrummet i vällingbys bio.
O så chillade vi däär :D
Vi "smekte" Arvids lår o kramades (slogs för Nattas del)
Sen lekte Arvid törn rosa o så fick han en puss på pannan av mig!
OMG!
Jag har pussat Arvid på pannan!
jaja..
byby

Loves and Kisses to you All! <3

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0