Kan jag bli för kär!? HJÄLP! Jag kommer dö..

Hej.
Jag e såå trött.
Jag har inte kunnat sova inatt.
Bara tänkt, tänkt o tänkt...
Sen börja jag grina.
Jag fattar inte att jag inte kommer kunna se Arvid på hela sommarlovet.
Folk e glada för att ha sommarlov men jag vill att det ska ta slut.
Jag vill se honom igen.
Ska jag berätta för honom?
Ska jag?
Det e typ det jag har tänkt på hela natten.
Om jag berättar så kommer det bli mkt jobbigare att vara med honom.
Om jag inte berättar så kommer jag ångra mig.
Men om jag berättar så kommer jag också ångra mig.
Vad skulle DU ha gjord om du var i samma situation som jag?
Snälla svara.
Jag måste ju veta!
Måste han veta?
Jag vill se honom!
Jag kan inte sova o inte äta.
Jag kommer att dö!
Och jag tycker att han verkar gilla Natta mer.
Visst hon slår honom o jag kramar honom men han tycker nog att jag e för mesig för honom.
Jag suger på musik o Natta äger på musik.
Så de har typ mer att prata om.
Hmm..
Eller så kanske jag ska säga vad bloggen heter till Herr Eldar.
Men säga till honom att han absolut inte får berätta för nån vad bloggen heter.
Men kan jag lita på honom så mkt?
Vad ska jag göra!?


Igår så skulla jag, Natta o Arvid träffas kl 14 vid Välllingby tunnelbana.
När jag o Natta hade kommit igår så fick vi vänta i en kvart o sen så ringde vi Arvid.
Han hade helt glömt att vi skulle träffas! XD
Men sen så såg vi Matilda o hennes kompis som heter Tingeling Bajs,
Vi åt lite slush o hade kul.
Tillslut kom Arvid. XD
Då hängde vi med Matilda o Tingeling Bajs.
Sen så skulle de båda sticka.
Vi åkte tunnelbana mot Hagsätra.
Vi kom till Alvik o sen så åkte vi tbk. :D
När vi kom tbk till V-by så gick vi o åt middag XD
Jag åt kyckling med cashewnötter.
MUMS!
Sen drog jag med dem till BR o köppte såpbubblor! :D
SÅPBUBBLOR!!!
Sen stack vi(de) o köppte godis.
Sen köppte vi alla mjukglass.
MUMS!
Efter det gick vi på toa.
XD
Sen så köppte vi biobiljetter.
Vi satt o slappa i "väntrummet" tills det var en kvart kvar till bion.
Då stack vi till JM.
Jag köppte bara en fanta o Natta o Arvid köppte slush.
Arvid köppte en liten o Natta köppte en stor XD
Sen gick vi på bio.
Kunde knappt hålla ögonen från Arvid.
Och han MÄRKTE DET!!!
Jag tror att han börjar misstänka att jag "gillar" honom.
Försökte få det som att jag tittade på Natta typ.
Men kunde knappt slita ögonen från honom.
I början av filmen när det bara var reklam så började Natta snacka om att hon ville slicka honom på kinden eftersom hon gör det på alla sina vänner.
Då "låtsades" jag att jag skulle visska nått till honom men iställe så slicka jag honom på kinden!
XD
HAHA!
Sen så slog mitt hjärta skitsnabbt under filmen eftersom Arvid satt bredvid mig!
Jag hade tänkt kyssa Arvid när vi skulle åka hem men det blev inge bra tillfälle.
Bion blev sen o min mamma skulle möta mig vid tunnelbanan i Hässelby.
Precis när vi sprang fram till spärrarna i Vällingby så kom tunnelbanan o jag fatta att jag inte skulle hinna.
Vi fick ta en som kom tio minuter efter!
Arvid följde med till Hässelby o vi väntade på bussen tsm med honom där.
Men mamma...
Så vi kunde inte snacka eller kyssas.
Jaja..
När jag kom hem så blev det som i en film.
Jag gick in i mitt rum.
Sa "god natt" till mamma.
Stängde dörren o lutade mig mot väggen.
Jag la huvet i händerna o allt som kom upp i huvet var ARVID!
Surprise!
Kommer det vara så hela LOVET!?
Jag vill så mkt som är omöjligt.
Snackade med Elin T imorse o hon fick mig att må bättre.
Innan satt jag o grät o nu tror jag att jag börjar igen.
Bajs.
Hej då :''(
I LOVE YOU AND MISS YOU SO MUCH!


P.S.
Vi såg filmen "Baksmällan".
Den var skitrolig.
Eftertexterna ÄGDE!
Fan va den var BRAAA!!!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Haha, han gillar inte mig. Kanske som en vän men inget mer. Musik! <3 Om någon är villig att diskutera e.x kramar med dig så är det klart att du snackar med den om det.

2009-06-13 @ 14:40:14
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Wic@

MisH YouH TooH!! <33

2009-06-25 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0