OFÖRBEREDD! ARVID! HELP!

Heej!
Jag e heelt planerad de senaste dagarna.
XD
Snaart så ska vi köpa SIMS 3!!!
OMG!
JAG HAR LÄNGTAT EFTER DET I TYP 100 ÅR!
Love sims!
Jag saknar Arvid..
Vi har inte chattat på msn på typ 1000 år!
I MISS YOU SO M!
Men vi ska faktiskt träffas på fredaa.
Happy!
Har både snackat o smsat med honom idaa!
Om en vecka och en dag så e det sommar lov!
FINALY!
Vi har typ inga läxor eller prov längre!
Fett bra! :D
Arvid lovade mig idag att jag skulle få peta på hans näsa när vi sågs!
OoO
:D
I några sms till honom så skrev jag "puss".
AAA!
Mjaaau!
Vad ska jag göra?
Vad ska jag säga när vi träffas?
Vad ska jag göra när vi träffas?
Vad ska jag prata om?

Jag e ju helt OFÖRBEREDD!
Ge mig tipps!
NEED IT!

Byeee!
KISSES AND HUGS!





LOVE

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0