SKOLAVSLUTNING! Bye 7:an!

Hojsan!
Idag hade jag skolavslutning!
Kan fortfarande inte fatta det.
Bajs väder e det ju också..
Nästa termin kommer jag att få BETYYG!
Bajs asså..
Hade ju ganska bra omdömme iaf.
T.om. mamma blev nöjd. :D
Tänka sig att sjuan e slut.
SÅ FORT!?
Jaja..
Vi får se hur det blir nästa år.

Idag lovade Geggamojja att berätta för den han "gillar gillar" att han gör det.
Han gjorde inte det.
FEGIIS!!
Fasst igentligen så e det dumt att jag skriver det.
Jag skulle inte heller ha gjort det.
Jag skulle inte ens berätta det för honom men han berättade för mig.
Jag frågade honom på msn o han sa...
Linda.
Jag visste det men endå inte.
Han säger att han inte gillar henne längre men..
Alla kan ju ljuga.
JAG VET INTE VAD JAG SKA TRO!! *DAMP!!*
Jag kan bara inte fatta.
JAG KAN INTE SLÅ IN I MIN HJÄRNA ATT GEGGAMOJJA E MED NÅN!
Jag vet att jag måste lugna mig o sluta dampa.
Jag älskar ju Arvid.
Inte Geggamojja.
Men varför bryr jag mig då!?
Jag e dum i huvet...

Stack sen till Natta o spelade sims 3.
Vi ville spela tsm.
Vi gjorde en familj o eftersom vi inte fick mat i skolan så beställde vi pizza.
Vi delade på en.
MUMS!
Den var med räkor o skinka.
Önskar mig en sån pizza när jag fyller år!
XD
HAHA!

Ska träffa Arvid o Natta på tors.
Fett kul!
LÄNGTAAR!
Vi ska äta middag, kolla på bio, snacka, hänga o m.m.
Ska fixa till mig på dan o sen träffas me dem.
Kanske ska åka till v-by centrum (där vi ska träffas) lite tidigare o köpa...
SÅPBUBBLOR!
Maju.
:D
Natta ska kanske hänga med o köpa såpbubblor.
Jag längtaar iaf.

Idag fyller en av mina närmaste vänner 14 år.
Hon heter Angehlica Vanilj Hallon!
:D
Grattis min lilla SOMMARBLOMMA!
Ha det braa ^^
LY!

Bra dag idag :D
LYA!
LOVE YOU ALL!
Bye!
<3

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Riktigt bajs väder... muu!

2009-06-09 @ 19:46:32
Postat av: Nallen

Hon hetter inte vanilj! xD

2009-06-09 @ 21:55:05
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0