Reservation på SIMS 3!!!

Huuj!
XD
Jaa... ibland så undrar man..
... vad man ska äta till middag.
XD
Idag såå reserverade jag (min mamma) Sims 3!!!
I'm SO HAPPY!



Det kommer bli såå KUL!!!
Mina sims "gubbar" (gubbar, gummor, gamlingar same shit) kommer va typ helt CRAAZY precis som jag!
XD
I LOVE SIMS!
Vi hade ju bestämt först att vi skulle reservera sen att vi inte skulle reservera o nu så har vi reserverat!
:D
Imorrn så ska ALEXANDER RYBAK komma till VÄLLINGBY CENTRUM!
Till kfem.
Mjau!
Hello!
Ska fett kolla!
Det kommer bli heelt... heelt... undertastiskt! (underbart + fantastiskt)
Now I'm happy :D
Men syrran börjar må lite sämre..
Jaja :D
Nu ska man va glaa!
:D
KISSES AND BAMSE HUGS!

;D


P.S.
Blev fett sad idag när jag fick G- på fysikprovet.
Jag o Natta missade förresten 35 min eftersom vi hade fått information om att vi skulle ha lunch rast.
XD
Bryye!


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0