Prinsess-pippi KALAS!

I söndags så hade pippi prinsess kalas!
Det var skitkul!
Dehär personerna var där:

Pippi - Fyller igentligen år nästa vecka men har kalas nu ^^
Jag - Pallade inte med prinsess klänning så hade krona o vanliga kläder iställe ^^
Natta - Var typ fe med vingar o trollspö ^^
Sofia - En KLUMP- tjej i min klass ^^
Matilda - En kul tjej. Passar bra med Natta ^^
Shaun - Pippis ex som det e synd om. SRY! *-*
Tysken - Heter igentligen Ludvig. Shauns BVFA ^^
Markus - Snällaste killen i världen! Sjunger BÄST!

Jaa.. Det var vi ^^
Vi hade fett kul!
Pippi hade bakat MUFFINS!
De var asgoda!
Hela bordet var fullt med godsaker!
MUMS!
Sen så ställde de fram en prinsess-tårta som hennes pappa hade gjort!
Mjaa?
men den var MUMS-god!
Sen så gick vi ut o lekte nån lek.
Efter det satte vi oss ner i en ring o körde sanning eller konka.
Jag gjorde så att Shaun fick pussa Pippi på MUNNEN!
XD
HAHA!
Men vi började hata varandra. :(
FÖRLÅÅÅT!
Jag ville faktiskt inte det.
Jag bad Pippi säga förlåt åt honom från mig.
Har du gjoort det nu då?!
Men sen så spelade vi Wii.
Det var kul.
Men inte så kul.
XD
Jag e BAJS!
Lyssnar på "Please don't leave me" av P!nk just nu.
Kan den utantill.
Lovee it!



P.S.
Tänker fortfarande på Arviid! <3

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0