Lördags ^^ Nationaldagen 2009

Hej hej!
I lördags var det nationaldagen.
Då stack jag me mamma o lillsyrran till Drottningholms slott.
Först var det absolut NOT FUN.
Men sen så blev det äntligen kul.
Mjau!
Det var typ labyrinter.
O ni känner ju miig jag ÄLSKAR labyrinter.
Nu vet jag var jag ska bo när jag blir stor.

1. I ett träd i en labyrint
2. I ett rum i en underjordisk labyrint (som i "övärlden 2")
3. I ett träd i en skog
4. Vid ett vattenfall på en tavla.

Jag vet jag e konstig.. ^^'
Men sen så stack vi till Kungsträdgården o så var vi på nån mat festival men köppte bara brända mandlar.
MUMS!
Löööve it!
Sen så hörde vi en parad o när vi inte ens visste ordet av de så var vi MED I paraden!
Så jääävla kul det var!
Vi gick bakom nån skottsk parad eller.. nej vi gick efter några skottar som spelade på säckpipor.
XD
Sen så såg vi en annan parad med HÄSTAR!
Så vi stack efter o såg att det var två vagnar efter dem (hästarna)
Dåå fatta vi att kungen o drottningen skulle sitta där i!
:D
Så vi stack efter.
Sen hittade vi en bra plats i folkmassan o stog där.
Sen kom drottningen och jag vinkade så mkt så jag nästan slog omkull de där japanerna som stog bredvid. XD
Sorry!
Heh..
Ocd då... SÅ KOLLADE HON RAKT PÅ MIG!
Drottningen har sett mig.
Kungen däremot kollade åt ett helt annat håll *sur*
O Viktoria tittade på sin bror så hon missade mig.
Men hennes brorsa Karl bajskorv är snygg för att vara 30 år.
Heh..
Måsta gå.
Mamma bajsar.
I'm so sorry japaniiseee killar!

P.S.
Tänker på Arvid heela tiden!
<3
LY!

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0