Adjö! Jag kommer tbk den 15 aug!

Hej!
Nu chattar jag med Arvid! :D
Han hatar inte mig! :D
Fett bra!
Men idag så åker jag bort.
Jag åker hem.
Till Ukraina.
Har bestämmt mig att inte berätta nått för Arvid.
Jag kommer sakna er alla!
Jag älskar ju er!
Ni e mina trogna läsare!
Ni läser.
Ni hjälper.
Ni lämnar komentarer.
Ni tipsar.
Ni e ju BÄST!
Jag älskar fortfarande Arvid.
Men idag så har jag både sovit o ätit.
Men jag mår skit.
Jag kommer sakna alla så mkt!
När jag kommer tbk så MÅSTE jag träffa alla mina vänner igen!
Annars DÖR jag!
Igår när jag berätta för mamma att jag inte ville/kunde äta och att jag inte hade sovit så var det första hon frågade mig:
- Är du kär? Jag kände mig så när jag var kär.
Jag svarade ju nej så klart. ;)
Men jag har en utväg.
Om jag plötsligt vill berätta för Arvid att jag älskar honom så kan jag smsa.
Men jag måste radera smset sen så att ingen annan ser att jag har skickat det.
Men bara ett sms.
Så nu är typ allt fixat.
Jag har ett foto på Arvid också :D
Så nu e jag nöjd.
Jag kommer sakna teatern :''(
Kommer sakna alla! :''(
BUHUHU!!!

Snälla.
Kom ihåg mig.
Kom ihåg att jag kommer tbk ca den 15 augusti.
Och om jag nu inte kommer tbk utan t.ex.dör.
Så... så...
Natta då vet du vad du ska göra.
Gå in på min blogg o skriv ett sista inlägg.
Sen berättar du för alla om bloggen.
Arvid, Herr Eldar, Fred, Tingeling Bajs...
Jag kommer alltid att minnas er.
Jag älskar er.
Detta var mitt sista inlägg på några månader.
Jag älskar er.
Kom ihåg det.




NI ALLA HAR ETT HJÄRTA AV GULD!
JAG ÄLSKAR ER!
OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET!
VI SEES... FÅR VI HOPPAS!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

NAAAW! Smsa honom! Your mother just knows!!! ;)

2009-06-13 @ 14:42:14
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Anna

Glad sommar! =D

2009-06-15 @ 09:40:49
URL: http://munasenpai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aldrig att jag kommer glömma dig! Fast alla har visst redan gjort det om mig... TT^TT Buhuu... Soo... Alone....

2009-06-25 @ 21:12:35
Postat av: Anonym

hej hej^^ vet inte vad jag ska säga^^ XD ps vet ni mycke om mig??

2009-06-30 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0