Alexander Rybak på KFEM!

Hek.
Igår efter skolan så stack jag, Natta, Pippi o Matilda till kfem.
Gissa vem som skulle komma.
ALEXANDER RYBAK!
Jag blev så glad.
Jag ville gå upp men det ville inte de andra så jag stannade där nere så jag inte behövde dissa dem.
Sen så fick Matilda o Natta för sig att de skulle åka till Matilda o hämta pengar.
Men det var ju bara 30 min kvaar!
Vi sa åt dem att stanna men de stack endå.
De sa åt oss att vakta deras väskor också.
Sen så fick vi stå på en skit dålig plats med deras väskor o Pippi ville inte gå därifrån eftersom Natta o Matilda inte skulle hitta oss då.
Så vi såg typ ingenting.
Sen precis efter uppträdandet så ser vi dem med slush o glass o typ njuter av allt medans vi står som förlorare på en dålig plats o vaktar deras väskor.
Jag blev så fucking pissed off!
Jag funderade t.om att inte gå på Pippis prinsesskalas i helgen.
O inte nog med det.
Jag hade glömt digitalkameran o hade migrän hela dagen o va typ sjuk.
Bajs.
DÖÖ!

BY BY!



Min enda chans att se dig var igår.. o jag fick knappt se dig... :''(

FATTADE NI HUR MKT DET BETYDDE FÖR MIG?
tydligen inte..

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

FÖRLÅT!

2009-06-04 @ 18:00:23
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Nallen

Sorry. Fast vadå kommer du inte på söndag?

2009-06-06 @ 10:53:36
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0