Kär eller?


JÄVLA FUCKING HELVETES SHIT!!!
Jag är kär!
I Gustav... Detta e 4:e åreet jag e kär i honom! 4:e!
Jag pallar inte mer...*cry*
Jag e ju så jävla kär i honom , men han e ju inte kär i mig utan i Alice. Nån bitch i hans skola. Men inte i mig.
Jag får inte förstöra vår vänskap så jag får inte säga.
Men jag vill ju!

My Dream:

Han : Sanning eller konka?
Jag : Sanning.
H : Är du kär i mig?
J : ...aa *rodnar*
H : Vad bra för jag e kär i dig.
J : *Rodnar ännu mer o skiter nästan på mig*
H : *Tar mina händer* Ska vi bli tsm?
J : Ehhh... *svimmar*

Jag vet att det låter loligt men ändå.
Jag kanske inte e kär i honom.
Bara inbillar mig...
Jag har ju ätit choklad o då känns det ju som om man e kär.

Mina vänner garvar nog ihjäl sig när de ser detta -_-'
Men palla bry sig.

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0