Yon Yua Yun

Om dig
Hela ditt namn - Alexandra P
Ålder - 14
Längd - ~175
Skostorlek - 41-43
Hårfärg - Mörkbrunt
Har du långt hår - Nej ^^
Är du nöjd med din kropp - Njaa..
Hur många djur har du? - Räknas gosedjur?

Senaste månaden
Har du rökt - Nej
Druckit alkohol - Ja, litegrann
Haft sex - Nej
Strulat - Nej
Slagit någon - Jaa ^^
Skrikit åt någon - Ja..nyss
Vart arg - Ja
Vart ledsen - Ja
Vart glad - Ja
Skolkat - Nej


Favorit

Djur - Om man bara får välja ett så blir dt lo
Årstid - Vår, sommar
Väder - Allt!
Mat - Mammas <3
Färg - Alla! ^^
Artist - Rage Against The Machine, Marilyn Manson
Person - NEO, Wnb NEO!
Kändis - NEO!

Har du en
Studsmatta - Nej
En moppe - Nej
En pool - Nej
En apa - Jaa ^^
En gris - Jaa^^
En ko - Jaa.. (?)
En elefant - Ja^^
(Jag har ju massa gosedjur! :3)


Frågor

Hur stor är din säng - Jättestor :3
Hur många är ni i din familj - 3 i lägenhet annars så e vi.. ganska många ^^
Trivs du hemma - Jaa :D
Har du rymt - Ja
Kan du prata med din mamma om allt - Absolut inte
Har ni platt tv - Ja
Har du en mobil?- Ja
Hur många är online på din msn - Typ.. nej
Har du blogg - Ja
Vad gör du helst på friditen - Sitta vi datan, music, va me vänner, kolla på Matrix, va i stan, läsa bloggar, m.m.
Är det ett tråkigt test - Hmm.. dt e ok ^^
Vem/Vilka umgås du helst med - Min familj o mina vänner o roliga personer som passar mii
Vad är klockan nu - 18.15
Har du en sjukdom? - Jag är sjuk i huvet :D


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0