Kajal, vad jag e duktig va? ;)

Huj på er alla majsköörvar!!!
Idag har jag.. bajsat?
Nej men jag hade sovmorgon.
O kom endå nästan för sent.
Till syslöjden.
Vi har en ny, kul, snäll syslöjdslärarinna.
Hon heter Lotte.
Vi hade kul. :D
Natta var hos tandläkarn.
Hon sa att det gick bra.. :D
Vi hade senare lunch än Wica-chan(<33) och Anna.
Så vi 4:a kunde inte hänga med varann på lunchrasten..
Men jaja..
Vi bajsade igenom några lektioner o sen träffade Anna o Wica-chan i centrum.
Jag snodde Wica-chan bilder.
Hon ritar skitbra!
Hon skulle kunna släppa ut egna mangaböcker.
ÄRLIGT!!!
Ny sitter jag o...o.. o fryser.. -.-'''
Och så lyssnar jag på Escape The Fate - Situations.
Lööve it!
MAO!
Oh nej!
Jag vet inte vad jag ska skriva som rubrik!!!
DAAMP!
hmm..
Bajsköörv..
Haha..
Juste!
Ska berätta för er hur jag imorse lekte med kajalen.
Jo..
...Idag hade jag sovmorgon.
O alla går runt o e helt sminkade överallt!
Så jag tänkte leka med kajalen o se hur jag ser ut med kajal.
Så jag lekte lite med den o skulle tvätta bort.
Så kom det inge vatten!!!
Då kom jag på att vattnet skulle vara avstängt idag från 8.00 - 16.00.
MAO!
Då kuta jag runt i huset o såg att jag typ skulle komma för sent till skolan.
Så kuta jag till skolan o  alla sa typ att det var jätte snyggt.
Kanske ska använda kajal från o med nu..
Kom inte för sent förresten eftersom vi började 10 min senare än vad jag trodde.



                                                          Puss o Kram!
                                                 
                                                                                     // Krammonster



P.S.
Mina underbara nya skor kom idag från Ukraina.
Hade glömt dem där -.-'
Suck.
O en Panduro tidning kom också..
Bajs, vad mkt man måste köpa..

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

XD Lägg ut bild på skor och dig i kajal!

2009-08-20 @ 20:41:37
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehee ^^ najs morgon

Du lägger väl inte ut mina bilder på din blogg va O.o rädd

Ska berätta imorron en grej om Niklas och mig ;D

2009-08-20 @ 21:28:22
Postat av: jo-jo

kajal power!

2009-08-20 @ 21:37:30
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0