Söndag me Natta, Jo-jo o frapino! :D 23/8

Hojjsan!
Idag var jag o bajsa me Natta o Jo-jo i stan.
Först så drack vi frapinos sen så typ bajsade vi runt litegrann.
Vi åkte o köppte massa pockys o koalor o så åt vi god mat på ett "take away" ställe.
Men vi åt där..^^
Vi tog o delade på en portion me ris, sås, grönsaker o kyckling.
MUMS!
MUMS!
Jag mådde jätteilla heeeela dan!
Såå bajs asså!
Men jag ville ju så gärna hänga med så jag åkte endå.
Och nu.. time for bilder!



En good dricka som heter Mirinda!
Kostar: 10 kr
Var: Hötorget
Affär: May may (eller nått sånt ^^'')


Pocky och Koala! (Jo-jos)
Finns också på hötorget.


Jo-jos mango o jordgubbs frapino som faktiskt var ganska gott.
(Annars så luktar det som gran o smakar som papper..!)


Och våra (Nattas o min) goda choklad frapinos!


Här är LILLA jag! :D


Ska man skratta? X'D Natta som har roligt. :D


Maten vi åt!
MUMS!!!


De coola pinnarna vi försökte äta med. ^^''
När jag o Natta hade lekt klart med pinnarna så tog vi skedar för att äta XD
Jo-jo kunde äta jättebra med pinnar men även hon tog sked lite senare.

Jaja..
That's it. :D
Ni kan läsa på Jo-jos blogg, www.neonorange.blogg.se , eller på Nattas blogg, www.bajsmonster.blogg.se , de skriv lite mer än vad jag gjorde.
Jaja.. :D


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

Lovelovelove!!!!!!

2009-08-24 @ 19:44:35
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0