Svininfluensa? Nej tack, jag e redan sjuk.

Hejsan, jag e sjuk.
Igår mådde jag ännu mer illa än nu men jag blev tvingad o stanna hemma :''(
Ville gå till skolan för jag vill inte missa nått...
O om jag missar då måste jag ta igen hemma...
O hemma ska man ju slappa o inte ta igen :(
Bajskörv.
Jaja...
Hade ju feber o så..
Först så trodde vi att jag kanske hade svininfulensa.
Mamma ringde till typ sjukvårdscentralen o jag hade alla symtomer för svininfulensa.. alla utom en.
Tur va?
Så vi tror typ att jag kanske bara har snappat åt mig nått virus.
Jaja..
Hoppas jag får gå till skolan imorrn..
Så slipper jag iaf missa mattelektioner ^^
(Vi har inge matte idag :D)


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Veronica

BLI FRISK!! D: Saknar dig...

2009-08-26 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0