Plastskedsböcker

Hojjs!
Igår så var jag på reunion me Natta o Jo-jo.
Vi hade sååå KUL!
Jag träffade Natta o Madde o så åkte vi till V-by o Madde åkte hem.
Sen så fick Natta o jag vänta på Pippi vid tunnelbanan o då träffade jag två människor.
Siri och...(jag e lite dålig på namn och år och datum och...) ...en kille (tadaaa!).
Förlåt men jag kan inte komma på ditt namn!!!
Vi åkteiaf till Tcentralen o kollade in de längsta bokbordet nånsin! OoO
Jag köppte 4 böcker.
O jag fick en film o en bok av mamma.
Böckerna är...

1. Astrologi i praktiken (tack mamma!) - Mario Paltrineri, Elena Rader
2. Singel i stan (äntligen!) - Emma Hamberg
3. Vem är jag? Nyckeln till ditt innersta - Pamela Allardice
4. Pojken som kallades Det - Dave Pelzer
5. Handtydning, tyd tecknen rätt - David V. Barrett

Och filmeeen...

MATRIX!

I loove Matrix!!!
LÖÖV!
NEO!!! LOVE YOUU!!!
Sen så gick vi till Shock och Taj Mahal eftersom Jo-jo vill ha löshår typ men jag e nöjd med mitt hår precis som det e.
Vi kom dit precis kl 16.00 och då hade de redan stängt.
(FÖRLÅÅÅT!!!)
Det var mitt fel för jag stannade för att kolla på böcker hela tiden.
Men sen så gick vi till ett café o jag tog en stor istee och morotskaka!
MUMS!
Jag tog med mig en blå plastsked från cafeét o Natta också.
Sen satt vi o snacka på den där läskigt höga muren och Natta dödade sin mörkblåa plastsked.
We'll always remember you, lilla mörkblåa plastsked.
Sen stack vi hem till Jo-jo o spelade Wii Fit!
I LÖÖÖVED it!
Jag vill fett ha det!
<333
Kan inte ladda upp bilderna för att datan bajsar men ni kan kolla på dem på  http://www.neonorange.blogg.se/.
Natta nickade bollar o jag spelade Hula HoopTM.



FFFUUUNNN!


PLASTSKEDAR E BRA ATT HA
JA, JA DET TYCKER JAG
DEM E BLÅ O
DEM E SMÅ
PLASTSKEDAR SÅ SÖTA
Å!
PLASTSKEDAR SÅ SÖTA
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Veronica

Misstolkande sång ? O.o

Nä, kul ^^

2009-08-17 @ 18:35:33
Postat av: jo-jo

ÄLSKA!!!

2009-08-17 @ 19:33:31
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0