Lördag me Natta! :D 22/8

Hej hej!
Jag skriver om igår nu! :D
Först så var jag me mamma i stan o vi köppte mig en väska o mapp o saker.

Men jag o Natta gick runt i stan o flumma.
Vi såg människor som gan gratis kramar!!!
So funni!
Jag fick 2 kramar. :D
Sen så gick vi till Sci-Fi.
Kollade efter en.. typ filofax eller nån bajsskolbok.
Men dem hade inte den jag ville ha..
Den hade bara Naruto o Hello Kitty..
Sen så köppte vi presenter till Madde.
Hon fyller ju år snart.
Sen så tråkade vi i oss Frapinos!
MUMS!
Sen typ bajsade vi o gjorde jättemkt.
Ni kan läsa på Nattas blogg www.bajsmonster.blogg.se .
Jaa..
Nu... dags för lite bilder ^^


Frapino ^^ <333


En söt Natta<33 ^^


En söt jag <3 ^^




P.S.
Nej Natta inte den läskiga filmen.



Denna blomma!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Haha! But I´m not sweet! Okej! ^^

2009-08-23 @ 20:11:40
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Veronica

Båda zööta :D

2009-08-23 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0