Ikea o nya saker! :D :O

Hej!
Har varrt på Ikea idag.
Köppte nya saker till mig o gav mina gamla saker till syrran o nu står typ syrrans gamla saker här o där, mina gamla saker här o där o typ allas saker överallt!
Det e typ skitjobbigt..
Eftersom vi bara e kvinnor i huset (YAY!) så kommer vi typ hålla på o fixa ihop sakerna i typ 2 veckor innan jag kommer kunna använda dem.
Vi köppte jättefina saker åt mig!
Ska lägga ut bilder when it's done.


Idag på rasten så typ hade vi ganska kul..
Vi typ snackade o typ hängde me en tjej som hette Lovisa.
Hon e ny.
Hon har bra musikstil också. :D
Jag börjar likna Natta. (Hon typ pratar om musik liiiite ofta.. :D)
Men vi hade kul iaf! :D



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anna

Kul att du fått nya saker från IKEA. =)

Är Lovisa lite som Natta? O.o De har väl inte ens samma musikstil, eller? Hehe.. jag är lite dum... ^^

2009-08-28 @ 21:52:08
Postat av: jo-jo

najs :P puss på diig :)

2009-08-28 @ 22:32:15
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Verra

Hehe, jag gillar Lovisa typ. Jag tror att hon kan bli en bra vän om vi ger henne tid =) E du med på det?

2009-08-31 @ 07:38:30
URL: http://yaoimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0