Grönan 2009 (För gammal eller bara sjuk?)

Hej!
Igår var jag på grönan ^o^
Och gissa vad.
Jag mådde illa typ heela tiden!
Mamma "tvingade" mig att åka Frittfall!
Bajs!
Jag mådde fett dåligt efter.
Det var ju sååå högt!
Sen så åkte vi typ allt som jag kunde åka :D
Allt barnförbjudet såklart! ;D
Sen så vann jag ett troll och en gris (nyckelring) som äter ett äpple!
Vi åkte blå tåget, Kärlekstunneln (me love), flygande mattan, nyckelpigan, elefanterna och m.m.
Jag vågade inte ens åka Jepline, Insane och..och  massa annat -.-'
Jag har blivit feg.
För gammal för att åka nått som snurrar, faller, eller liknande.
Eller e jag bara sjuk?
Svininfulensan?
HAHAHA! XD
Jo visst..
Vi kramades med roliga personer/saker och garvade ihjäl oss.
Sen så kollade vi på jätteduktiga japanska akrobater.
Det var en kille som typ var 10 år!
Han var sååå DUKTIG!
Sen så gick vi hem o kom hem sent.

Mina nya favoriter på grönan:

1. Nyckelpigan
2. Kärlekstunneln
3. Flygande mattan


Haha..
Kul va?
Kommentera o skriv vilka era favoriter är.
See You Soon!

                                               

                    // Krammonster

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

EXTREME! XD <3

2009-08-19 @ 21:38:21
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Veronica

Buhääää!!!!

Vill också se JAPANSKA acrobater eller vad det nu va!!! XP

2009-08-20 @ 07:46:21
Postat av: Veronica

Vet inte vilken min favo är... Vågar inte äåka barnfrittfall ens nästan... >////<

2009-08-20 @ 07:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0