Första skoldagen! 8:an here I come!

Hej alla barn!
Idag var det första skoldan!
Ganska ok faktiskt. :D
Först så träffa jag Natta vid tunnelbanan och så gick vi tsm till skolan.
Men det visade sig att vi börjar 9.15.
Det visste inte vi iaf -.-'''
Så vi fick vänta XD
Sen så började vi o fick nua skåp...
Nu har jag skåp 199.
Igentligen vill jag ha tbx mitt förra skåp.
311, I'll always remember you!
Jaja..
Värsta turen var det också.
Jag o Natta fick skåp nästaaan bredvid varann.
Men jag har skåpet brevid Geggamojja.
Ärligt?
Skojjar du med mig tänkte jag när jag fick reda på det.
Men jaja...
Sen så åt vi och sen så gick vi till Nälsta och lekte x'D
Men det var fett kul.
Roligare än matte iaf.
Imorrn har jag sovmorgon ^^
Fett bra :D
Sen så var jag med Natta, Jo-jo, Sebbe, Juden och Tilda.
Vi satt o hängde på ett tag.
Det var kul.
Vill träffa dem igen <33
Sen så stack killarna o vi gick till Jo-jo o spelade Wii Fit. :D
Sen var jag tvungen att sticka hem.
Ganska kul dag faktiskt...

                                                   
                                                       // Krammonster


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

XD

2009-08-20 @ 17:17:12
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0