Ett litet test om mii! :D

Hej!
Har inte så mkt o skriva om mig idag..
Bara att Jo-jo inte byter skola till min o att jag har fått min första matteläxa...
Så jag tänkte göra ett litet test om mii.
Snodde det av Annas o Jennies blogg (http://www.knottotott.blogg.se/).

 

Jag har insett att min senaste kyss: Var ett misstag på dagis. Om det nu räknas. Men jag har inte kysst nån "på riktigt" , men vi får hoppas...hoppas..
Jag pratar: Konstigt och... bajsnödigt
Jag tycker om: mkt ^^
Jag avskyr när folk: ljuger, förolämpas o ligger med mina vänner.
Min bästa vän är: Natta, Jo-jo, Wica-chan, Anna, Arvid, Eldar, Fred...Geggamojja?... (A?)
Min första vän heter: Hmm.. min familj :D
Kärlek är: Nånting som människor inte fattar.
När jag borstar tänderna: Hoppas jag att dem blir jättefina o vita.
När jag lagar mat: Så kan man bli förgiftad.
Jag tänder på: Killar som jag gillar.

Jag är rädd för: Att de som jag älskar dör och att jag inte hinner säga förlåt till några av dem.
Den värsta känslan är: Besvikelse? Jag vet inte.. det finns så många dåliga känslor..
Den bästa känslan är: Kärlek.
Jag är bäst på: Att vara mig.
Jag är sämst på: Att vara som andra.
Om jag var ett djur skulle jag vara: En fågel. Har alltid drömt om att ha egna vingar.


Min mobiltelefon är: Ok.
När jag vaknar på morgonen: Tänker jag på den dumma fiskmatarmaskinen som väckte mig eller att jag inte har sovit klart.
Just nu tänker jag på att: Att jag måste hitta Honom.
Bebisar är: Gulliga, men helt jobbiga (spciellt när de växer upp o blir kaxiga småungar)
Vad jag ska göra nu: Lyssna på Escape The Fate - Situations igen.

Jaa...
Det var liite om lilla mii.



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Hehe! Duktigt med bilden! ^^

2009-08-22 @ 09:28:06
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Nallen

Hehe! Duktigt med bilden! ^^

2009-08-22 @ 09:28:20
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0