Burn stekpanna, Burn!

Nu brände jag stekpannan... igen.
Det senaste åren har jag börjat bränna alla kastruller o stekpannor i huset.
Jag gör det hela tiden..
Hate it.
O nu har det hänt igen.
Jag skulle bara värmaupp den men jag stack till TVn för att kolla vad som hände i Scrubs så jag råkade fastna vid datan i typ 3 timmar.
Seriöst.
O sen så skulle jag på toa o märkte att det luktade rök.
Jag e dum i huvet.
Jag har iaf gjort allt bra nu men endå.
Jag grillade 2 körvar åt mig också som jag åt upp med ost och ketchup.
(vi har ju inge senap hemma >///<'')
Nu kollar jag på Matrix igen.
Tänkte bara berätta att jag inte kan laga mat.
På hemkunskapen skulle jag typ dö utan Natta.
Men som tur så jobbar vi två och två! ^^
YAY.



Förlåt mamma, jag e skyldig dig en till stekpanna :(


♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0