Bilderna från Grönan 2009! XD

Hejsan!
Några fler bilder som ni måste kolla på!
MOHAHA!
I'm soo evil!



Nu åker vi tuff tuff båt, tuff tuff båt, tuff tuff båt..



Grönan XD



Insaaaane!!! Som jag inte vågade åka.. hihi?



Jag som mår illa av Fritt Fall 1 (and my cp-tummar som Natta uttrycker dt! XD)



Shit.. mår jag bätttre?



Aj, Nej det gör jag inte..



Blommor o Bin ^^



Jag som rider på en häst! :3



Lilla jag igen :3 :D ^^



Jag som kramas me en söt apa! :3 :D



O jag kramas lite mer ^^ :3



Några roliga människor :3



Haha.. Lite misstolkat?



Trollet jag vann.. :D



På Grönan växer det bara stora äpplen ^^


Jupp...
Det var allt... ;3 :D



♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0