30.06.2009

Hej!
Idag så smsade jag med min bästa vän och hemliga agent, Natta B.
Jag behövde rådgivning o berättade för henne om att jag hade smsat med Arvid o allt det där.
Att jag "övertalade" mig själv att han hatar mig o föll in i "depression".
Jag bad henne att smsa och fråga honom om han hatar mig.
Efter ett tag smsade Natta:
"Han sa självklart inte".
Jag blev så glad!
Tårarna började rinna!
Haha.
Så frågade Natta (på min order) om han gillade nån.
Svaret blev:
"Han kan inte påstå att han gillar nån"
Sen så frågade vi/hon om han hade läst min blogg.
The answer:
"Han har läst några delar av den sa han"
och
"Han tyckte det var dumt när du blev ledsen över att han hade "Upptagen" på msn"
Haha!
Jo, det var dumt.
Man gör dumma saker när man e kär.
Tillslut var jag så glad att jag nynnade/sjöng på melodifestival o Offspring låtar, dansade/hoppade runt o hade största leendet ever!
Min mormor tyckte det var så konstigt att jag efter två veckors "depression" blev så glad.
Hon frågade t.o.m. vem jag smsade med
"...en väninna eller en vän?"
"Haha! Vännina!" svarade jag då. XD

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

XD

2009-08-18 @ 09:18:53
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0