28.06.2009

Hoj!
Jag har bestämt mig att jag ska starta ett nytt liv! (kom på det när jag skrev)
Jag ska:

1. Bli bra/bäst i klassen
2. Bli smart
3. Alltid tänka efter
4. Inte jaga killar
5. Bli en bra vän/dotter/syster
6. Inte tänka på Arvid/killar
7. Bli snäll
8. Gå tilll gym (när jag får)
9. Inte ha "nått mer än vän" med Arvid
(Eragon, I know how you feel! :''( )
10. Bli en bra människa / gris / marsian / utomjording / troll / krammonster och allt annat folk kallar mig för. ;)

Det kommer att bli svårt men med er hjälp så kommer jag att lyckas!


Var på återträff med mormor, hennes 2:a halva o hennes gamla elever.
(Som är 36-37 år)
Det var ganska rolåkigt (roligt + tråkigt XD )

Bajs.
Listan gäller inte.
Jag klarar det inte.
Speciellt punkt 1,2,3,4,6,8,9,10.
5 och 7 kanske jag klarar...
Skit samma.
Jag e den jag e, och det kan bara en trollkunnig ändra på.
Kärleken läker nog med tiden.
Speciellt eftersom den är omöjlig.


P.S.
En vis man sa:
"Den perfekta kvinnan är den som inte är perfekt"

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Veronica

Du e redan 5 och 7 och 10 ^^

2009-08-17 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0