20.06.2009

Hej!
Idag så drömde jag om Arvid igen! :D
Det var såhär:

Jag går in i nån affär.
Där står Arvid.
Det e skitmkt me folk.
Vi kramas o säger "Hej!".
Arvid kysser mig på kinden.
Jag försöker kyssa tbx men det blir bajs.
Natta kommer fram o drar undan mig.
Arvid går till sina vänner som står o hänger.
De puttar lite på honom o snackar.
Natta o jag snackar om Arvid.
Jag ser att Natta har piercat sig i sitt vänstra ögonbryn och i tungan (kanske också läppen).
Jag säger "Shit, va snuggt!"
Då ser jag Nattas mamma som säger "Ja, visst e det?".
Då ser jag nån som bär ut en get bakom Nattas mamma.
Så jag skriker "Kolla, en get!!!" o pekar bakom Nattas mamma.
Då säger Nattas mamma "Men gammal e jag väll inte".
Vi skrattar.
Jag ser några snygga tröjor.
Vi  går mot Arvid.
Drömmen slutar.

Mjau!
Om jag hade fått gå fram till honom så hade jag kysst honom!
I promise!
Och ja, jag drömde om Nattas mamma.
Hur konstigt det än är.
Jaja...
Jag e en konstig människa.
Synd att det i drömmen inte hände på  riktigt... :''(

Idag e det en vecka se jag skrev till Arvid att jag "gillar gillar" honom.
Jag har 58 dagar att utföra min lista på.
Vi får hoppas det går...

Nej.
Jag ska lämna honom ifred.
Visst, jag kanske inte slutar love him men jag ska inte göra nån big deal av det.
Han e för bra för mig helt enkelt.
Helt perfekt.
Allmänbildad, söt, rolig, snäll, smart...
Jag kan fortsätta i år.
Jag är dum, ful, glad, tjock...
Jag kan fortsätta i år här också.
Jag är bara inte värd honom.
Hur ont det än gör så ska jag sluta tänka på honom.



P.S.
Måste träna...

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0