17.06.2009 sen morgon

Hej,
Drömde om Arvid.
I drömmen så sa jag till honom att jag "gillar gillar" honom.
Han svara "ok".
Det var ju fy tusan en DRÖM!
Han gillar mig inte ens i min egna dröm.
Jag har bestämt att ta till drastiska åtgärder.
Nu ska jag bli fin!
(Ska se hur det går...)
Allt ska vara klart vid skolstarten.
Ska bocka av under hela sommarlovet.
(Om det nu blir några avbockningar...)
Allt på denna lista med 15 saker ska utföras!!!
(Kanske hjälper den mig att sluta tänka så mkt på Arvid o sova bättre på natten.)
Önska mig lycka till!

P.S.
Min söta kisse e tbx!!!  :D






Min
Lista


1. Gå ner 5 kg
2. Gå ner 10 cm i midjan
3. Ta bort finnar
4. Vitare tänder
5. Ta bort fett på armarna
6. Snyggare hår
7. Smalare lår
8. Snyggare ben
9. Längre naglar
10. Ta bort den nyuppkomna dubbelhakan
11. Bli rak i ryggen
12. Träna upp bröstmuskler
13. Träna upp andra muskler
(Ben, mage, arm, häck..)
14. Frecha till ansiktet
15. Frecha till andedräkten


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anonym

YOU CAN DO IT GOM GIRL :D

2009-08-24 @ 23:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0