16.06.2009

Hejsan.
Kunde knappt sova inatt.
Fick värsta ångesten att jag skickade smsen.
Varför e jag alltid så DUM?!
Är värsta orolig också...
Iställe för att bita på naglarna (som jag redan bitit av) käkar jag frön.
Mormor släpade mig till frisören.
De klippte mig jätte kort!
Tycker det blev ganska fult..
Jaja..
De växer till sig...får vi hoppas.
Vi stack till kyrkogården också.
Fick hålla mig för att inte börja gråta när vi kom fram till gravarna.
Och tänk att allt det är mitt fel! :''(
Men det tar vi en annan gång.
Måste verkligen göra mig smal o söt. (Kanske får jag mer självförtroende då...)

Bort med magen,
fram med brösten!
Ut me häcken,
in med låren!

Då.. då kommer jag se ut som en fullkomlig bimdo!
Jag vill ha de här resultatet:

Vita tänder
lena kinder
Vackra ögon
som tinder o tinder
En normal kroppsbyggnad
med lite större bröst
Och en vacker, sammetslen
söt liten röst
Mjuka läppar
så man nästan blir kär
Och andedräkten
av hallon o bär
Till axeln sträcker sig det bruna, vackra håret
Nu har vi kommit en liiiten väg på spåret
Två söta öron
som fungerar bra
Hmm..
Vad mer vill jag ha?
Nej, nu slutar min lista.
Fini, it's done.
I drömmarna finns det
men i verkligheten = none!


P.S.
Aaarviid!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

älskar dig precis som du är!

2009-08-16 @ 11:52:04
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Wic@

Ja, du är underbar som du är ^^

Jo, du sa att du kunde bli min kille? O.o

Blev glad glad glad xD

Hihi

2009-08-16 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0