13.06.2009 (I'm back!)

Hej!
Jag e tbk! :D
Under lovet har jag skrivit en sak som jag kallar MBD (My Blogg Diary).
Nu skriver jag alla inlägg så att ni kan läsa dem. :D

Hej.
Jag lever...än så länge.
MEN även om jag lever så e jag fullständingt dum i huvet!!!
På planet så satt jag o tänkte på Arvid...
Så tänkte jag "skitsamma, vrf inte?".
Jag smsade o skrev:

" :''( gud jag saknar dig redan! Om/När jag kommer tbk så måste vi göra nått tsm. :) Jag gillar dig, väldigt mkt faktiskt. <3 Förlåt. Hejdå."

Jag vill fortfarande påpeka att jag e helt dum i huvet!
Han svara:

"Vem gör väll inte det XD. Förlåt?"

Jag:

"Nej. Du fatta inte. Jag "gillar gillar" dig. Mer än en vän. Förlåt att jag skriver det och är i ett helt annat land. Förlåt att jag gillar dig mer än en vän. Förlåt att jag inte har sagt det tidigare. Jag vet att du inte tkr samma sak om mig. Förlåt. I L Y"

"Det e inget att be om ursäkt för :)"

"Du verkar vara glad. Varför? Det e ju inte bra att vara kär. Man kan inte sova, äta o man mår skit. Märkte du att jag var kär? Har du nån gång varit eller är kär?"

"Jag försöker bara muntra upp dej... Jag bör nog inte smsa till Ukraina p.g.a allmän skitdyrhet."

"Förlåt att jag e så jävla elak, dum o sur. Jag mena inte det! Om du har lust så kan du läsa mer på www.krammonster.blogg.se. Puss. Miss you so much! :''( <3"

Ni behöver inte säga nått...
För att jag vet att:

1. Jag e en idiot.
2. Han hatar mig.
3. Jag borde inte ha skrivit "kär"
4. Jag inte borde ha skrivit upp bloggen
5. Jag borde inte ha skrivit nått!

Nu har jag iaf förstört alla bevis på mobilen.
Mjau.
Ni vet..
...så att mamma inte kan läsa.
Just nu så hatar jag mig själv.
Hur dum får man bli igentligen?!
Precis innan jag åkte till Arlanda hittade jag en lapp från en lyckokaka.
Där stod det:

"It's time to try something new.."

Jag fattar inte!
Menar de att jag inte borde ha berättat som jag typ brukar göra när jag "gillar gillar" nån?
Eller att jag borde ha berättat eftersom jag inte hade gjort det?
Mjau, jag e så DUM!!!
Jag kan inte ens föreställa mig vad han kommer säga till mig...

Eller jag till honom... x_x


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

alex...<333333

2009-08-16 @ 11:51:35
URL: http://neonorange.blogg.se/
Postat av: Wic@

Hmm... stackare... :(

Du e inte alls dum...

Bara framåt ^^

2009-08-16 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0