06.08.2009 morgon

Hej!
Jag e på jätte bra humör! :D
Jag drömde värsta bästa drömmen ever!!!
Jag skriver upp den:

Jag, Arvid, Fred, Eldar, Natta, Jo-jo, Sara (som jag hatar) , m.f. skrattar o springer mot ett stort fyravåningshus.
Sara skrattar inte.
Mina vänner (och Sara) ska följa mig till dörren.
Jag bor på fjärde våningen i det där stora huset.
Mina vänner berättar att det finns en kille som e kär i mig.
De sa inte Arvid men de sa nått namn på A. (André?)
Jag och Arvid håller armkrok eller håller händer hela tiden o släpper aldrig varandra.
Vi går upp för en spiraltrappa som är så stot så att den tar upp hela våningen.
(Drf finns det inga andra lägenheter i huset tror jag)
Det var så mkt folk(ungdommar) som stod i trappan så att det var lite svårt att komma fram.
Det var många som hällsade på Arvid så vi fick nästan skiljas åt.
Sen när vi kom fram till min dörr (vi = Alex + Arvid) så stod mina vänner o pratade med min mamma.
Jag o Arvid står o kramas 24/7.
Plötsligt släpper han mig, ser på mig o ger mig en puss på kinden.
Jag ger honom också en puss på kinden o rodna.
Jag går några snabba steg till väggen och håller i mig o lutar mig mot den för att inte ramla.
Jag ler o skrattar.
Jag är så... lycklig.
Jag vänder mig om och frågar min mamma:

- Hur mkt e klockan?
- 4. Oh nej! Jag har missat nyheterna, svarar hon lite glatt och går in o stänger dörren.

Plötsligt halvskriker Arvid "Alex och Arvid har pussats!"
Alla i trappan tystnar.
Sen hörs det några viskningar och det vanliga sorlet e tbk.
Vi skrattar och jag märker att Arvid inte ser ut som Arvid, utan som den bilden jag fick i huvet när de sa A (André).
Han har klara blå ögon, blonda lockar och ett sött leende.
På sig har han en ljusblå tjocktröja.
Han verkar gilla mig för den jag är.

E du min drömprins?
Finns du?

P.S.
Jag har ritat av honom som har ungefär såg ut.
De som vill får komma fram till mig o be att få kolla.

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Veronica

JAG VILL JAG VILL!! Vill seeeeeee!!!! Snälla?

2009-08-17 @ 13:13:35
Postat av: Nallen

Aww...!

2009-08-18 @ 09:08:10
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0