Tokyo Stop!!!

Igår så stack jag o Natta till Tokyo Stop.
Efter väldigt mkt väntande på att de skulle renovera klart så var det äntligen öppet. :D
Först gick vi fel men till slut hittade vi ^^
Det var inte klart och inte så mkt kläder där men han hade bara packat upp 4 lådor av 84 XD
Man fick spela TV-spel där och vi snackade med Johan och hans tjej.
Johan e killen som sköter butiken :)
Han e fett snäll
Han gav ut gamla Shojo tidningar och han gav mig och Natta klistermärken och nagel slip.
Han försökte ge bort hårspännen också.
Efter ett tag så gjorde vi lite reklam o jag skicka sms ^^
Han sa att de kommer sälja lolita kläder!!! (WWAAAAH!!!) OwO
Han e den enda som jobbar där ^^
Bästa butiken ^^

Tokyo Stop, Frejgatan 17

Kom dit, DET ÄR EN ORDER!!! >.<

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nellie

Jag ska dit ^^

2009-04-19 @ 19:03:03
Postat av: Nallen

johanNES

2009-04-19 @ 19:57:47
URL: http://gummibajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0