Stan, glassar och perversa gubbar

Idag så åkte jag, Natta, Nellie från teatern och Jo-Jo till stan.
Vi hade sjukt kul och jag hade bara 60 kr med mig eftersom jag spenderade hela min månadspeng i onsdags.
Men jag köppte en bok, två korvar, och hmm.. typ 2 glassar.
Jag lånade såklart lite pengar..
31 kr :D
hehe..
Men jag hade skit kul.
Vi åkte o köppte POCKYS!!!
Natta får ta ut 2500 kr från sitt bankkonto så hon bjöd mig på japanska "popkorn" som jag gillar. :D
OCH JAG HAR INTE ENS ETT BANKKONTO!!! :''(



Haha.. XD
Kidding ^^
Men asså..
Natta e snäll ^^ :D
O jag e ett glass monster..
Jaja...
Jag köppte först en 88, Tip Topp och sen ville jag också ha en kola isglass.
Glass i stora lass :D
Sen när vi satt på perrongen så stog det en äkta pedofil o glodde på mina bröst sen på Natta o de andra...
Och han gick på på samma tunnelbana.
På tunnelbanan så var det en annan pedofil som stog o glodde.
Först så trodde jag att han bara glodde på oss eftersom... eh... XD... vi e ju KONSTIGA.
Men sen märkte jag att det inte bara var det.
Och han sket i att vi såg att han glodde.
Han bara fortsatte.
Världen e så liten... eller så är hälften av befolknigens män pedofiler.
Hehe..
Konstig-Rolig dag idag :D
JohanES var på glatt humör idag.
Stackarn tål ingenting!
Det kom nån med hund in affären och JohanES sa åt ägaren att man inte få ha hundar i affären o så blev ägaren typ fett förbannad.
Stackars JohanES.
JohanES sa:
-Jag är allergisk mot hundar.
-Det är väll ditt problem.
Fan vad elakt att säga så.
Juste vi träffade en gammal gubbe på bussen som hade en hund.
Den hette Puck och var 7 år :D
Den gillade mig och var riktigt gosig.
Det enda gos jag kan få nuförtiden *flod av tårar*
Haha XD
Skulle vilja ha eller en gosig hund, en katt eller typ gosiga, sociala gerbiler :D
Hehe...
Plopp på er!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Haha Det var kul! Måstes göra om! >:'D P.S Jag har inget bankkontot, bara sagt att jag ska skaffa. ^^' Fick nog inte riktigt ta allt. Tog "bara" 1000 kr. Tjubbs!

2009-04-26 @ 13:18:15
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Wica

Starckars JohanES... Han verkar vara allergisk mot mycket eller? Jag gillar hundar ^^

2009-04-26 @ 13:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0