Mössor och oboyholics

Hej!
Eftersom jag fick garn av Natta när jag fyllde år så har jag börjat sticka en till mössa!
^^
Det är ju ärligt talat kul!
Det håller ju på o bli ganska fint.
Blir nog klar snart ^^
Funderar på att köpa mer likadant garn sen så kanske jag kan göra handledsvärmare till mössan ^^
HMM...



Igår hade jag iaf lite kul.
Jag gick en promenad med syrran och vi pratad, sen gick jag till biblan, reserverade fyra böcker, kom hem, stickade, åt, va på teatern i 4 timmar o 30 min sen kom jag hem vid halv åtta och var JÄVLIGT TRÖTT!!!
Juste!
Får inte glömma att berätta att jag drack 1 och en halv liter oboy också.
Feel like a oboyholic.
MAJAU



Min konstiga tumme på bild också XD

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

XD Störd tumme! <3

2009-04-07 @ 22:32:36
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0