Misslyckad Dag? Det kan man nog säga...

Alla mina planer gick i KABOOM!
Jag skulle ju INTE:

Få ögonkontakt med Geggemojja*
Vara nära Geggamojja*
Synas*
Märkas*
Vara så mkt i skolan*
Röra Geggamojja
 

* = Detta har jag gjort idag.
 
Bajs va!?
Först så såg jag helt depp ut när han såg mig bli kramad av Verra.
(Tack Wica!)
Sen så fick vi ögon kontakt på engelskan.
Sen så sa Felix (engelska läraren) till mig att inte hålla på och vända mig om.
Då kollade typ Geggamojja på mig.
Sen på svenskan så fick vi ögonkontakt.
På musiken var jag jätte nära honom.
På musiken fick vi ögonkontakt typ 2 ggr.
På maten så tog han en omväg runt bordet jag satt vid så att vi typ inte var nära varndra.
Han gick och kollade åt ett håll och jag stirrade in i väggen.
Typ 4 ggr var jag jävligt nära på att börja grina.
Vad kan man säga?
 Jag är miss lyckad.



♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wica

Hörru... se det från den ljusa sidan nu då.. Ignorera honom och få ut honom ur ditt lilla huvud(inge elakt menat om ditt huvud asså..)

Jag kommer alltid att vilja vara vid din sida!

Jag lovar!

Kom bara till mig om du vill ha en kram ;)

2009-04-29 @ 16:05:36
Postat av: Nallen

Alex! >.< Han gick ingen omväg! =O Han satt ju på den sidan! Your dumhead! XD Tröstatrösta! Synd om dig... ^^'

2009-04-29 @ 16:06:12
URL: http://bajsmonster.blogg.se/
Postat av: Muna

Du är inte misslyckad... :S Du kan få en liten kram av mig också?! =)

2009-04-29 @ 16:20:54
Postat av: jo-jo

KRAM!

2009-04-29 @ 21:39:47
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0