Matten XD Tråk inlägg!!!

Haha. Idag så var min andra lektion matte!!! Jag satt som vanligt o ritade o så hörde jag Kaminsky plötsligt säga Alexandra? Jag satt som förstenad kanske hoppades jag att hon inte mörkte mig fasst hon hade sagt mitt namn XD Det var tydligen nått som Natta var bra på som hon frågade. Tack vare Natta så klarade jag mig XD Matte = Bajs? HAHA Kaminsky = Bajs? HAHA Några killar från klassen sitter i datasalen.. Det snackar typ om nått spel som WOW! Gud de går ju i 7:an och spelar fortfarande WOW! Vi tjejer spelar ju inge typ bröllopsspel på datan. Inga normala tjejer.. Bara jag :D Men jag e ju inte normal!!! XD Detta var ett sjukt tråkigt inlägg. Tack alla som läste och läser min blogg! Puss!

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0