Majbrasan

Hehe.
Hej.
Jag har precis kommit hem från majbrasan.
Hade lite tråkigt i slutet.
Natta gick ju för att träffa sin pappa och sen typ ta Madde med sig hem och Wica gick ju när hon fickveta att alla skulle gå.
Jag såg Geggamojja flera gånger.
Det var jätte pinsamt så jag försökte gömma mig.
I slutet pratade jag med en tjej som heter Jennie och e besatt av EMD.
Hon sa att hon hade KRAMAT GEGGAMOJJA!!!
Inte ens JAG har kramat honom typ och så gör HON det.
Mjau vad jag blev pissed off!
Nu när jag kom hem så började jag typ bara:
"Jag fattar inte att du kramades med Jennie!!!"
Och han ba:
"?"
Då blev jag ju typ fett sur!
Natta köppte The Sims 2 Livet i lägenhet idag :)
Den verkar fett bra!
Vi satt på en gammal lekplats och sist jag satt där var typ för ett år sen.
Jag satt där med Geggamojja, Verra och Natta.
Vi gjorde det där testet i sanden o kollade vem han skulle gifta sig med.
Det blev med nån som börjar på A.
Det e eller jag eller Alice.
Vi var på klassträff då.
Den gamla klassen asså.
Men det var endå kul o så.
Mamma blev ju jätte sjuk idag :(
Trodde inte att vi kunde gå till Ådalen i år men hon kämpade.
För vår skull.
Tack mamma.

Puss på er.



Feel like this...

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0