Majbrasa på kvällen! o.O

MJAU!
Idag blir det majbrasa på kvällen.
I vanliga fall så skulle jag ha sagt nått i det stilen:
- JAA! ÄNTLIGEN!!!
Men nu så tror jag att jag faktiskt säger:
- Skit! Tänk om Geggamojja kommer!Han sa ju att han skulle komma men han kanske har ändrat......
O.S.V.
Jag skulle ju ignorera honom men det går bara INTE!
Jag oroar mig hela tiden att han kanske går förbi, ser mig i ögonen, kollar på mig, råkar sitta bredvid mig.
Jag är ju helt hopplös.
Elin från teatern fick också veta idag på msn att jo jag gillar Geggamojja litegrann och Arvid.
Jag är fortfarande osäker om Arvid.
Tänk om Arvid kommer på majbrasan!
DÅ blir jag faktiskt glad och hoppas att Geggamojja ser oss ty prata tsm.
Och då så kanske jag får veta om jag gillar Arvid eller faktiskt inte.
Jag sitter nu o käkar bulle och oroar mig.
Dåliga saker med majbrasa:

- Jag har bara 50 kr.
- Geggamojja
- Music på typ högsta volym
- Dumma karuseller
- Jag kommer inte kunna köpa nått typ.

Jaja.
Ska försöka sluta klaga.
Puss på er.
TACK MINA SÖTA VÄNNER SOM LÄSER BLOGGEN OCH LÄMNAR SÅ GULLIGA KOMMENTARER!
TACK FÖR ATT NI FINNS DÄR FÖR MIG NÄR JAG BEHÖVER ER!!!
KRAM OCH PUSS PÅ ER!
Jaja.
Blomma!


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wic@

Kommer du ihåg på din övernattning när jag skrev att jag tänkte på bullar? Och du ville att jag skulle dela med mig?

Tja, du äter bullar och då vill jag att du delar!

Kyaah! Det e ju du som e bullmonstret!

Hehe.. sorry ^^

Hoppas vi ses i Ådalen snart

2009-04-30 @ 18:33:58
Postat av: Teaterapa!

Jasså, du skiver om mig då din blogg!!! :P

det är lungt. Jag hoppas att du börjar må bättre. Du som alltid är så glad och sprallig, det känns konstigt att veta att du inte är glad!:/ Blir ju riktigt orolig, sötis!



Vi ses på måndag va? Hoppas du mår bättre då, men tänk på att det gör inget om du inte är busig i 180, vi klarar oss så läng du mår bra! :)

Puss e

2009-05-01 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0