Gamla Stan - NEVER AGAIN!

Igår åkte jag till Gamla Stan! :)
Jag gick till Sci Fi Bokhandeln.
MEN rean på death note var BORTAAA!!!!
Mjau.
Men det fanns iaf rea på en enda bok jag skulle köpa - Chrono Chrusade 5
YAY!
Sen gick jag till "Titta Där" (Serier i Gamla Stan).
Inget bra där som vanligt.
Bara yaoi!
YAY!
Sen stack jag till serieboden.
YAYAY!!!
Där köppte jag Kill me Kiss me 2 och Love Hina 4.
Jag hade fått 10 kr extra i Sci Fi som växel o jag var nöjd med mina köp.
Jag gick till Cafeét med 70 kr och jag ville ha lasagne (YAY).
MEN dden kostade 85 kr!!!
jag blev fett ledsen... :''(
Då tänkte jag " Jag hittar ett annat cafe "
Jag gick runt i Gamla stan i en timma sen så lämnade jag tbk Love Hina boken och fick 20 kr av mannen.
TAACK!!! ^^
Jag gick stolt mot cafeét och letade fram pengarna i fickan.
Jag tog upp o räknade 4x20 och 2x1 (4 tjugor och 2 enkronor).
VAA!!!
Jag hade bara 82 kr!!!
*ANGRY WOPPER*
*sad*
Det fattades 3 kr.
Jag hade tappat 10 kr.
Jag började gå runt och leta efter en kronor på marken.
Efter en timmas letande fick jag nog.
Jag började leta efter en bra matplats att äta på.
Letade i  en timma o kom fram till ett ställe med lasagne för 70 kr.
MEN jag gick därifrån för att jag ville kolla om det fanns nått bättre.
Dumma , dumma Alex.
Jag hittade inte nåt bättre och gick tbk.
MEN det var proppfullt!!!
Tillslut åt jag Fish and Ships på nått kebab ställe.
Det var skit äckligt!!!
Pommesen var vita som snö och fisken var inte godare än den i skolan.
Hate it.
Jag åt lunch kl 20 i 4.
Jag hade gått i 3 timmar.
MINST!!!
Personalen i butiker och resturanger började känna igen mig eftersom jag gick framo tbk så mkt.
Och jag bärjade känna igen massa folk.
OMG!
Såg jag typ alla som var i Gamla Stan samma tid som jag igår?

P.S.
Jag srickade klart mössan igår så jag gick fram och tbk på drottninggatan i min nya mössa.
Och jag ska absolut åka till Gamla Stan igen :D ;D

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Nallen

Kul! ^^ Synd med tian.

2009-04-09 @ 13:02:58
URL: http://bajsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0