Fler och fler knows

Först var det bara Natta som visste men idag så fick Jo-Jo veta.
Eftersom alla verkar vänta spänt på att jag ska berätta så måste jag väll göra det nu...
Urklipp ur 2 killar 1 hjärta, 20/4 09


Kille AjjomaggeG

-Snäll*
-Rolig*
-Söt*
-Lång* (Litegrann)
-Mystisk* (Litegrann)
-Romantisk (Kanske om jag förklrar!?)
-Underlig* (Litegrann)


Kille DivrA

-Snäll*
-Rolig*
-Söt*
-Lång*
-Mystisk*
-Romantisk (kanske..)
-Underlig*

* = Ja

Hmm... Vad tycker ni???

Jaa...
Sprid INTE ut detta nu.
Detta är ju pinsamt om Geggamojja läser eller råkar få veta om detta.
Samma gäller Arvid.



Ok.
Nu vet ni.
Men herregud.
Geggamojja...
Jag lovade ju mig själv att inte falla så fort han säger hej.
Det är allt så kompliserat.
Arvid är så kul o så men...Geggamojja.
Detta känns som en episod av "Friends".
Varför just Geggamojja...?
Jag mår dåligt...
På min första lyckokaka stod det ju:
"Tell them you love that you love them"
Ska jag?
Bajs på er. :D
Puss ^^


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wica

Om du gör det så hejar jag på dig. Låt ditt hjärta bli din gudie! ^^

2009-04-25 @ 20:58:07
URL: http://wica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0