Finaly Done

Äntligen har jag firat!!!
Har väntat på detta fett länge (Undrar varför)!
Asså vi typ stormåt allt o så.
Till middag blev det pizza.
Två vänner pallade inte äta sin halva såå jag åt den! XD
Jag åt 2 pizzor!!!!!
Mjau.
Vi la oss (äntligen) kl 2.
Mjau vad jag e trött.
Alla förutom Natta vaknade typ 8.
Natta gick vid halv 10!
:O:O:O
Hon snarkar.(Natta). :/
Jag har så tråkigt just nu.
Vrickade foten idag när jag lekte ute med syrran.
Nu har jag ont i magen också.
Tänk att det e påsklov!
Det e ju inte sant!
REDAN??
Usch, Geggamojja har inte komenterat...
Jag var faktiskt lättad av att han läste bloggen o visste vad JAG tyckte.
Bög.
Det e så skönt ute.
Jag sitter på balkongen o skriver ;)
Mamma har planterat påskliljor på balkongen :D
Fett kul!
Jag ÄLSKAR blommor.
O påskliljor e ju såå fina ^^
Igår så fick jag en färgglad spargrisuggla av Pippi,  en färgglad ödla och ett manga linne av Wica-chan och så fick jag färgglatt garn, jättesöta klistermärken och Witch tidning nr 1 av Natta.
Fett glad jag bleev!!!
Mjaaau.
Tröööööött -.-
ZzZ zZz
Mjajs
Bilder Från Övernattningen:






JoJo, Pippi





Natta



Wica-Chan



Jojo Går På HITLERSKOLAN!!!
XD



Wica-chan besatt av grädde



Gissa vem som e vem!!!

(Från vänster : Wica-chan, Natta, Jojo, Jag XD, Anna som inte kunde komma)

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: jo-jo

LOL<33 fettkuul vi hade!!

2009-04-12 @ 19:27:18
Postat av: Anonym

Arigato! ^^

Tänk att du la in min bild! Hehe... Det var riktigt kul! Visa den för familjen och de tyckte detsamma! Bää! >.<

2009-04-13 @ 20:52:45
Postat av: Anna

I love the king of pop MJ!! :D

2009-04-13 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0