Det verkar som om jag inte tänker på konsekvenser...

Jo.
Nu på bloggen så skrev jag ju vem som var A och D.
MEN smarta jag tänkte ju inte på att Geggamojja kanske läser!
Idag på NO:n så skulle han sitta vid mitt o Nattas bord.
HJÄLP ASSÅ!
Jag kunde inte se honom i ögonen i mer än 5 sec.
På matten så kollade jag in honom när han stog vid tavlan och skulle lösa ett mattetal.
HAN SÅG SÅ SÖÖÖT UT!
Mitt hjärta bulltar fett snabbt när vi är nära varandra eller när jag ser på honom ibland.
På SO:n så spanade jag in hans händer (det är väll inte överdrivet att kolla in någons händer?) de var så jäkla fina, lena sköna....
Ok, nu får jag ju inte drömma mig bort.
Men hans häänder!!!
Idag så pratade jag o Natta med vår hemkunskaps lärarinna som också e Nattas mentor.
Vi pratade om de som inte har någon vän som de vill gå med.
Som Geggamojja.
Då sa jag:
- Men han kan vara med oss, i vår grupp.
Först så spred sig det stora idiot smilet på ansiktet sen så fatta jag att jag är helt röd i huve så jag vände mig snabbt bort.
Kunde inte hålla masken.
Nu tror Fia (mentoren) att jag e helt kär i Geggamojja.
Vilket jag är.
På bilden så pratade jag o Natta om A och D.
Så kom jag på att Elin från klassen kanske läser min blogg och nu vet allting.
Vi frågade henne och hon sa nej men hon sa att hon ska läsa IDAG!!!
OMG!
Då kommer hela klassen få veta!
Hon kommer säga till Amanda som säger det till Lollo sen till Linda sen till...
Hela skolan kommer veta!
Bara inte de får veta!
Jag kommer ärligt grina i skolan om han får veta.
Och tänk om Geggamojja får veta!
Det blir ju ännu sämre!
Hoppas han inte  läser!!!
NATTAS GRANNE!
Jag bara sa det
Jag saknar Arvid...
Jag e kär i Arvid för att han e så öppen och så men Geggamojja han kan knappt sitta bredvid mig.
Vad irriterad jag blir!
VARFÖÖR!!!
:''(

Puss o Kram!
SPRID INTE UT NÅGOT!!! o.O

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wica

Jag lovar att inte sprida ut det till någon i skolan!! Men tänk om han har samma känslor till dig som du har till honom?

Vilket lyckligt ögonblick det då blir!!

Föreställer mig er tillsammans

>///< Vill att det ska vara så med mig o Niklas...

E typ fett kär i honom också men han kommer att ångra att han snacka med mig om han får veta hur jag egentligen är... Pinsamt!!!

2009-04-27 @ 21:49:47
URL: http://wica.blogg.se/
Postat av: Muna

Jag är inte kär i nån =P

2009-05-04 @ 20:23:54
URL: http://munasenpai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0