Charlie XD

Haha.
Idag så hade vi håltimme på gympan o jag o Natta gick efter ett tag till gulan (godisbutiken vid skolan).
Vi såg att Geggamojja och en kille i min klass som heter Kevin också gick dit.
HAHA!!!
Vi gick före dem o de stog o vänta i ett hörn så vi skulle sticka.
När jag o Natta var i gulan så höll jag på att köpa en Twix och vi snacka om Geggamojja.
Plötsligt när vi såg honom så sa ägaren
- Åh, här kommer Charlie!
Eller nått liknande.
Då garva jag o när Geggamojja kom i så sa jag
- Hej Charlie!
O gjorde det jag e bäst på - såg ut som en idiot.
Jag brast ut i skratt.
När vi kom ut så såg vi att han också hade köpt en Twix.
Mjauu.

P.S.
Alla som läser min blogg kan gärna lämna en komentar!
T.ex ... ee ... hmmm ... jaja skicka fler komentarer iaf! >.<
DETTA INLÄGG ÄR TILLÄGNAT GEGGAMOJJA!!

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wica-chan

Hehe.. Charlie gapflabbar ut i vardagsrummet ^^

2009-04-16 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0