Centrum Orienterig med skolan

Idag så hade vi orientering med skolan.
Gissa var!
På SÖDER!
Vi var indelade i grupper med 5 pers i varje.
Vi var bara 4 pers i vår grupp.
Det var jag, Natta, Oskar och GEGGAMOJJA!
Oskar är värsta klagomonstret i skolan men idag var han ok.
I dag när vi skulle åka Katarina hissen så var det så trångt och jag fick stå bredvid GEGGAMOJJA!
Vi stog tätt, tätt...
När hissen började åka så såg vi på varandra sen så blev jag(/vi) generad(/e) och tittade bort åt var sitt håll.
Sen så kände jag nått röra vid min hand.
Tänk om det var han!!!
Jag ville kolla men vågade inte för att jag var helt röd i ansiktet och hade idiot leendet fastklistrat.
När vi gick av var vi sååå högt uppe!
Jag var så yr efter att ha sett honom i ögonen och varit så nära honom och kanske till och med ha rört honom!
Jag trodde ärligt att jag skulle ramla ner!
Hehe..
Jag/vi hade så kul idag!
Jag fick ju vara med Geggamojja nästan hela dan!
Vi gick runt jätte mkt!
Jag plockade upp en maskros och försökte maskrosa (göra dem gula om näsan) Geggamojja och Oskar och Natta men det slutade med attjag maskrosa mig själv XD
Geggamojja sprang och jag sprang efter honom sen så bromsade han o jag sprang rakt in i honom :D
Jag fläckade också ner mig med min callippo glass.
Då blev jag sur men slutade vara sur sen.
När jag skulle kolla på kartan som Geggamojja höll i så råkade han köra in armbågen i mitt bröst!
Han märkte ingenting men det gjorde jag :D
OMG!
OMG!
Jag blev helt O.O :D när han INTE tog bort armbågen.
Jag har bestämt mig att jag ska sms:a honom på torsdag efter skolan och skriva att hanska läsa bloggen.
Hoppas han läser för jag vil inte hålla det hemligt för honom mer.
Då kommer han ju också få reda på Arvid.
Men jaja..
Jag kommer inte våga se honom i ögonen på måndag.
Kommer vara för röd i ansiktet...

Jaja.
Puss o Kram alla som läser.
Och tack för alla kommentarer.
Jag kommer nog berätta för Arvid precis innan jag ska åka bort eller nått.
Kanske typ sista skoldagen.
Men jag ska då berätta genom en lapp eller på msn.
Töntiga jag...
Jaja.
PUSS!

♥Små Snälla Kommenterer♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0