Borta

Förra torsdan hände något som jag hoppats aldrig skulle hända.
Jag skulle gå och bada och när jag e i omklädningsrummet så ringer mamma och säger bara
- Alex, vi ska åka till Ukraina. Vi ses hemma så fort som möjligt. Hämta Vera o kom hem.
Jag fatta att det var nån som hade dött.
Min gammelmormor Maria.
Jag blev ledsen men en del av mig hoppades att det var något annat.
När jag kom hem så bekräftade mamma för mig att hon var död.
Vi åkte hemifrån kl 14.
Planet lyfte kl 16.
Vi kom hem till Ukraina kl 21 (med buss, bil och allt inräknat).
Jag kom hem igår.
Kunde inte gå till skolan även om jag kunde hunnit vara där halva dan.
Jag mådde dåligt.
75% mentalt och 25% fysiskt.
Jag gick runt hemma och försökte fatta vad som har hänt.
Idag gick jag iaf till skolan.
Mådde skit men var tvungen, ligger efter skit mkt på matten...

P.S.
Sry alla som läser bloggen att jag inte har kunnat skriva.
Och jag har klippt mig.

♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Wica-chan

Jag fällde faktist en liten tår... ^^ Hehe.. kanske lite löjligt men det är ju hemskt när någon dör... Både männskor och djur... ^^

2009-04-16 @ 20:58:21
Postat av: jo-jo

jag börja ju själv nästan gråta<333 gud vad hemskt!!! förlåt att jag låter så iih-ig men det blir så när man försöker skriva nåt, och ska trösta nån, jag är sämst på sånt här.. sry!!

<333333

2009-04-18 @ 12:08:54
URL: http://neonorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0