2 killar 1 hjärta?

Det overkliga, det ofattbara, det som inte skulle ha hänt har hänt.
Jag....... HAR ÄTIT FÖR MKT CHOKLAD!!!!
Ni vet ju att av att choklad så känner man sig lite kär...
Förut tog jag ut all min kärlek på Geggamojja.
Därför tog jag det så hårt när han tyckte om någon annan...
Men det  gamla är förbi... eller?
Vissa har nog kanske laggt ihop pusselbitarna och vissa kommer nog förstå när jag skriver det på bloggen.
Vi får se om ni kan gissa.
Men som sagt är det 2 killar som jag har börjat gilla ^^
Gjorde testet på dem.

Kille A

-Snäll*
-Rolig*
-Söt*
-Lång* (Litegrann)
-Mystisk* (Litegrann)
-Romantisk (Kanske han blir om jag förklar!?)
-Underlig* (Litegrann)


Kille D

-Snäll*
-Rolig*
-Söt*
-Lång*
-Mystisk*
-Romantisk (kanske..)
-Underlig*

* = Ja

Hmm... Vad tycker ni???

Fasst jag kan inte göra nått just nu endå.
Jag måste gå ner väldigt mycket.
Fixa till mitt ansikte.
Fixa till mitt förstånd.
Börja tro på mig själv.
Bli smartare.
Göra killarna intresserade.

Oj! Det var mkt...
XD
Ni får veta mer sen.
Kommentera o gissa vilka ni tror det är :D


♥Små Snälla Kommenterer♥
Postat av: Anonym

Arvid och Gegga? =D

2009-04-21 @ 10:46:57
Postat av: Anonym

Gegga... o... ummmm...nån? :s LÖV IS IN THA AIIIR ;)

2009-04-21 @ 16:45:46
Postat av: Nellie

haha, jag känner inga av killar na du känner xD

förutom Arvid och Axel xDDD

2009-04-21 @ 18:31:56
Postat av: Paanda

Intressant, inte för att jag känner dig men jag älskar kärlek! <3 =D Du måste skriva vad som händer! Hur det fucking går! >.< Hihihihi... ^^' // Paandan

2009-04-23 @ 07:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0